BMW M3 – 243 000 PLN – Książenice
BMW E30 M3
cena: 243 000 PLN
Dane pojazdu:
- Rok produkcji: 1988
- Przebieg: 121 000 km
- Pojemność: 2300cm3
- Rodzaj paliwa: Benzyna
- Rodzaj skrzyni: Manualna
Unikatowe BMW E30 M3, całkowicie odrestaurowane od podstaw ze wzmocnionym, kutym silnikiem 2.3L i dołożonym kompresorem firmy Rotrex generuje moc 395KM.
Samochód jest w stanie idealnym, kolekcjonerskim. Od zbudowania przejechał ok 12000 km w celu dotarcia silnika i weryfikacji wszystkich podzespołów. Modyfikace wykonane w Tomson Motorsport. W Sierpniu 2017 przegląd w Tomson Motorsport w celu doprowadzenia samochodu do idealnego stanu. Pełna specyfikacja wymienionych części oraz modyfikacji poniżej:
Zawieszenie/Hamulce
– Zawieszenie KW Variant 2 z regulacją wysokości i twardości
– Wszystkie gumy wymienione na poliuretanow o twardości 80sh – nic nie skrzypi, prowadzi się jak gokart
– Regulacja pochylenia koła oraz kątu wyprzedzenia zwrotnicy
– Maglownica od BMW Z3 – zmniejszona ilość obrotu kierownicą
– Układ hamulcowy D2 Racing 330 mm przód i 308 mm tył z 8 i 6 tłoczkowym zaciskiem
Silnik
– Silnika oryginalny BMW S14B23 o pojemności 2.3L. Silnik został całkowicie odbudowany i przygotowany przez firmę TOMSON Motorsport z Warszawy
-Komputer standalone Link ECU Atom G4+
– Kute tłoki i kute korbowody Wossner
– Uszczelka sportowa Cometic
– Szpilki wału i głowicy ARP
– Wyważony układ korbowo tłokowy
– Porting głowicy
– Kompresor Rotrex C30-94
– Intercooler TOMSON Motorsport
– Chłodnica wody Mishimoto
– Chłodnica oleju Setrab
– Customowy kolektor wydechowy TOMSON Motorsport
– Układ wydechowy TOMSON Motorsport
Karoseria/Wnętrze:
– Samochód rozebrany do „gołej śruby”, obspawane łączenia blach, usunięty szyberdach w celu zwiększenia sztywności nadwozia, i zmnieszenia wagi.
– Karoseria od podstaw profesjonalnie zabezpieczona i pomalowana w oryginanym kolorze BMW Zinnoberrot
– Środek wykończony wysokiej klasy skórą, oraz alcantarą, sportowe fotele i pasy bezpieczeństwa
Przeniesienie napędu:
– skrzynia Getrag typu „Dogleg” – jedynka do dołu
– wzmocnione synchronizatory biegów
– Sprzęgło Clutch Masters stage 2
– koło zamachowe TTV Racing
– Szpera oryginalna BMW M3 po przeglądzie i zacieśnieniu na 40%
Poza wyżej wymienionymi częściami w samochodzie została wymieniona prawie wszystkie części na nowe, oryginalne BMW ASO lub bardziej wytrzymałe sportowe zamienniki renomowanych firm. Jest to bardzo dokładnie odrestaurowany samochód z dobrze przemyślanymi modyfikacjami. Łączny koszt części do odbudowy i tuningu to 144 000 tys. zł nie licząc pracy i samego samochodu. Pełna lista części wymienionych i zmodyfikowanych, oraz dokumentacja zdjęciowa dostępna jest dla osób poważnie zainteresowanych.