Porsche 944 – 34 000 PLN – Nysa
Porsche 944
cena: 34 000 PLN telefon: 606 273 334 mail: lukasz.hasenbeck[at]gmail.com
Dane pojazdu:
- Pojemność: 2.5L
- Rodzaj skrzyni: Manualna
- Rodzaj paliwa: Benzyna
- Rok produkcji: 1984
- Przebieg: 150000km (orientacyjny, licznik ma tylko 5 pól, czyli do 99999km)
Link do zdjęć ze wszystkim co jest na sprzedaż w pakiecie – https://photos.app.goo.gl/Nc5byN3utzzwy8waA
Auto w moim posiadaniu ponad 2lata i przez ten czas przejechało ok 3tys km. Kupiłem je w miernym stanie i powoli doprowadzałem do porządku. Udało mi się dotrzeć do poprzednich właścicieli, więc znam mniej więcej historię egzemplarza, mam nawet zdjęcia od pierwszego właściciela auta w Polsce.
Co zostało zrobione od kiedy kupiłem auto:
– hamulce – tarcze przód i tarczobębny tył, klocki, regeneracja zacisków, przewody w oplocie stalowym, wymiana płynu, regeneracja szczęk hamulca ręcznego, nowe okładziny, nowe czujniki zużycia klocków
– nowe łożyska wszystkich kół
– nowe przeguby + zregenerowane półosie
– końcówki drążków kierowniczych + zbieżność
– nowe przewody zapłonowe, palec, kopułka, cewka zapłonowa, rozrusznik + pasek, świece, zregenerowany alternator
– elektryka doprowadzona do ładu, wymieniony na właściwy dla roku modelowego komputer i przepływomierz oraz wiązka silnikowa, sprawdzone punkty masy, nowy przekaźnik DME, nowe czujniki położenia wału
– zmieniony olej w skrzyni biegów
– wymienione poduszki skrzyni biegów
– zregenerowany transwał, wymiana łożysk
– nowy wysprzęglik, wymienione łożysko oporowe, tarcza sprzęgła i oś łapy sprzęgła, wyczyszczony układ hydrauliczny sprzęgła
– zregenerowana pompa wody + serwis rozrządu, nowe rolki i paski
– wymieniony kolektor wydechowy + uszczelki
– nowe filtry, uszczelki wyrysków, uszczelniacze wałków, wymienione uszczelki pokrywy zaworów oraz miski olejowej
– nowe poduszki silnika
– wymieniony słupek silnika na taki sam, właściwy dla roku modelowego + uszczelki i uszczelniacze, zalany olejem 10W60
– nowe siłowniki maski
– nowa uszczelka klaposzyby + gumy zamków klaposzyby
– opony Falken
– obszyta skórą kierownica Momo
– dystanse 40mm na tył (założone na aucie)
– lusterka Vitaloni Sebring na seryjnej podstawie
– customowa dźwignia zmiany biegów toczona z aluminium plus gałka z bakelitu
– tylny zderzak bez gumy
– cała masa drobiazgów jak daszki przeciwsłoneczne z uczwytami, gumowe zaślepki zamków i uszczelki lusterek, linka mechanizmu ryglowania klaposzyby, obudowa wentylatora nawiewu, zbiorniczek płynu do spryskiwaczy, czujnik wentylatora
– pokrowiec na auto
– właściwy akumulator
Dodatkowo mam, niezamontowane:
– customowe wewnętrze panele drzwi z wytłoczonymi napisami Porsche
– fotele: kierowcy (Sport) i pasażera, oba obszyte materiałem jak na drzwiach, oba z późniejszej wersji, plus szyny do fotela kierowcy (też z 944.2)
– kierownica Atiwe Indianapolis jak w 968 ClubSport
– parciane uchwyty zamykania drzwi a’la RS z oryginalnymi zaślepkami Porsche z RS’a
– nową podsufitkę szytą na wymiar
– dystanse 21mm
– szyby tylne boczne z poliwęglanu
– nowe surówki kluczyka – 2szt
– drugą stacyjkę z kluczykiem i obudową
– jeszcze jedną obudowę stacyjki
– konsolę środkową przeznaczoną na obcięcie, tzw center console delete
– dwie poduszki skrzyni biegów przeznaczone do renowacji na poliuretan
– ładną osłonę listwy wtryskowej
– nowy drążek zmiany biegów
– kilka tłumików drgań drążka zmiany biegów
– komplet kół Borbet A – przód 7,5″x16″, tył 9″x16″ z oryginalnymi dekielkami oraz dodatkowym kompletem płaskich, dotoczonym na wymiar (do pomalowania)
– komplet „krótkich” nakrętek Febi/Bilstein do powyższych kół
– drugie siedzisko kanapy (bez tapicerki)
– górną listwę szyby czołowej
– nową cewkę zapłonową
– zapasowy przekaźnik DME
– 2 nowe czujniki położenia wału
– 2 lusterka zdemontowane z auta (w kolorze nadwozia)
– 2 zdekompletowane lusterka
– lampa tylna lewa (klosz trochę popękany)
– osłonę przegubu
– jakiś uszczelniacz
– rolkę paska rozrządu (chyba hałasowała i została wymieniona na nową)
– gumowy mieszek dźwigni zmiany biegów (z 924)
– 2 sztuki gałek zmiany biegów z 944 i 1 sztukę z 924 (4 biegi)
– rozrusznik (sprawny)
– pompkę paliwa (chyba była zmieniona na nową)
– wiązkę silnikową (prawdopodobnie uszkodzona)
– 2 sztuki dodatkowych podłokietników drzwiowych
– książkę Haynes nt 944
– wszystko inne co na zdjęciach
– teczkę z fakturami i rachunkami od kiedy mam auto
Do zrobienia moim zdaniem:
– auto było malowane i ktoś zrobił to źle, przez to wychodzi rdza przy tylnych światłach, w kilku miejscach lakier popękał ( na masce, na dachu). Należałoby zatem auto pomalować – koszt ok. 6tys (przynajmniej tak podało mi trzech niezależnych lokalnych „fachowców”)
– złożenie wnętrza i poprawienie deski rozdzielczej, która już była uprzednio naprawiana
– w niedalekiej przyszłości zapewne do wymiany wydech, na razie jest podreperowany
– polerka lub wymiana szyby przedniej
Auto jest w miarę ogarnięte technicznie, ale nie ukrywam że wymaga pracy i miłości.
Ja miałem jakiś swój pomysł na ten samochód, tzn coś a’la wczesny ClubSport, tj brak tylnych foteli, manualne wszystko łącznie z klapą bagażnika, brak audio, obcięcie deski jak w wyczynowych wersjach 924, obniżenie o kilka cm, rollbar, wydech z nierdzewki, usunięcie rdzy i pomalowanie „zaprawek” żeby auta z zewnątrz było trochę szorstkie, może nawet niechlujne, ale za to wewnątrz przyjemne dla oka.
Link do zdjęć ze wszystkim co jest na sprzedaż w pakiecie – https://photos.app.goo.gl/Nc5byN3utzzwy8waA
W razie zainteresowania, proszę o kontakt.
Sprzedaż tylko całości.
Cena do negocjacji.